FAQ

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats de items die je leuk vindt in je winkelmandje. Klik vervolgens op het icoontje (rechts bovenaan) van je winkelkarretje en kies voor ‘checkout’.
Vul op deze pagina alle gegevens in. Zorg er zeker voor dat alle gegevens correct ingevuld worden en vergeet zeker niet om je huisnummer in te vullen.
Als alles goed is verlopen, ontvang je van ons een bevestigingsmail over je bestelling.

Hoe verloopt de verzending?

Van zodra we jouw order ontvangen, sturen we jouw pakketje binnen de 3-5 werkdagen op.
We versturen de pakketjes via BPost en PostNL.
Zodra we jouw pakketje opsturen ontvang je van ons een mail met een track & trace code.
Mocht je na 7 werkdagen nog steeds niets hebben ontvangen, stuur ons dan een mail naar info@rush-thelabel.be.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor een levering in België bedragen de verzendkosten 7 euro (BPost) en voor Nederland 8,80 euro (PostNL).
Bij een order >150 euro is er gratis verzending in België en Nederland.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Als je een bestelling plaatst, ontvang je onmiddellijk een bevestigingsmail. Mocht je geen mail ontvangen, check zeker en vast even je spam/ongewenste mail.
Ook geen mail in je spam/ongewenste mail, dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan bij het invullen van je gegevens. Controleer daarom of je het juiste emailadres hebt gebruikt.
Mocht je geen account hebben aangemaakt, stuur dan een mail naar info@rush-thelabel.be.

Is het aan te raden om een account aan te maken?

Het is altijd gemakkelijk, zowel voor jullie als voor mij, als je een account aanmaakt.
Dit zorgt er voor dat bij een volgende aankoop de gegevens automatisch worden ingevuld.
Mocht je bv. geen bevestigingsmail hebben ontvangen kan je altijd even gaan checken in je account of je wel het juiste emailadres hebt gebruikt.

Hoe kan ik mijn pakketje volgen?

Van zodra je jouw order hebt geplaatst, ontvang je van ons een bevestigingsmail. Wanneer we overgaan tot het versturen van je pakketje, ontvang je van ons een mail met een track & trace code in. Met deze code kan je jouw pakketje volgen.
In je account kan je ook steeds de status van je order volgen. Nog een goede reden om een account aan te maken dus.

Wat als mijn pakketje verloren gaat?

Indien je merkt dat je pakketje niet werd geleverd, stuur dan een mail naar info@rush-thelabel.be.
Wij doen er dan alles aan om jouw pakketje terug te vinden. LET WEL: wij zijn niet verantwoordelijk indien we zien via de track & trace code dat het pakketje reeds zou geleverd moeten zijn op het opgegeven adres.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Is je order toch niet helemaal wat je er van had verwacht? Dan kan je het terugsturen, neem daarvoor een kijkje op onze retourpagina.

Hoeveel kost het om een artikel te retourneren?

Je kan een artikel steeds retourneren binnen de 14 kalenderdagen, de retourkosten worden door de klant zelf betaald.
Hoeveel de kostprijs is om een artikel te retourneren is afhankelijk van het gewicht, de manier waarop je het wil versturen,… Neem daarom een kijkje op https://parcel.bpost.be/nl/parcel-detail

Kan ik een artikel ruilen?

Dit is helaas niet mogelijk. Je kan het artikel terugsturen en vervolgens opnieuw bestellen in de juiste maat. Van zodra we het artikel als retour hebben ontvangen en het voldoet aan alle retourvoorwaarden, dan gaan wij over tot een terugbetaling.
Indien je twijfelt over de maat, stuur ons gerust een mail.

Ik heb betaald met een cadeaubon en wil het artikel retourneren.

Het bedrag van het geretourneerde artikel wordt teruggestort op de cadeaubon. Je kan je cadeaubon daarna opnieuw gebruiken (weliswaar tot de oorspronkelijke vervaldatum). Indien je hebt betaald met een cadeaubon en een ander betaalmiddel dan wordt het bedrag eerst teruggestort op de cadeaubon. Het resterende saldo zal dan op het ander betaalmiddel worden teruggestort.

Hoe kan ik mijn cadeaubon of een kortingscode gebruiken?

Je vult de cadeauboncode of kortingscode in bij het voucher-veld tijdens het afrekenen en klikt op ‘toepassen’.
Indien het bedrag hoger is dan de waarde van je cadeaubon, dan krijg je automatisch de keuze om een ander betaalmiddel aan te duiden om de rest van je bestelling te betalen.

Hoe lang is een cadeaubon geldig?

Een cadeaubon is 1 jaar geldig, vanaf datum van uitgifte.

Is het mogelijk om een fysieke cadeaubon aan te kopen?

Dit is helaas niet mogelijk. Bij aankoop van een cadeaubon kies je het bedrag die je wil schenken aan de geliefde persoon, waar je ook jouw gegevens invult. De cadeaubon wordt je per mail toegestuurd.
Ideaal bij een last-minute cadeau, je drukt de bon af en kan hem zelf leuk verpakken.

Wat als mijn maat uitverkocht is?

Wanneer een artikel is uitverkocht, vul dan zeker je emailadres in om zo op de hoogte te worden gehouden als het artikel terug op stock is. Van zodra het artikel terug op voorraad is, ontvang je een mail met deze melding.
Hou ook altijd onze social media kanalen in het oog, daar posten we ook steeds wanneer een artikel terug op voorraad is.

Welke maat neem ik best?

Indien de kledij anders tailleert dan normaal, plaatsen we dit altijd bij het artikel.
Mocht je vragen hebben over de maat, kan je natuurlijk altijd mailen naar info@rush-thelabel.be.

Met welke betaalmiddelen kan ik betalen?

Je kan online betalen met Bancontact, Creditcard, IDEAL, Apple Pay, Google Pay, American Express.

De artikelen die ik heb ontvangen zijn onvolledig en onjuist.

Wanneer je merkt dat je bestelling niet klopt, stuur dan binnen de 24 uur een mail naar info@rush-thelabel.be. Dan kijken we om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Kunnen Sales artikelen worden teruggestuurd?

Sales artikelen kunnen NIET geretourneerd worden. Alvast bedankt voor jullie begrip.


Geen antwoord gevonden op je vragen, neem dan gerust contact op via het contactformulier of via
info@rush-thelabel.be en wij proberen zo snel mogelijk te antwoorden.